Διαγνωστικό Εξαγωγικής Ετοιμότητας
Το Διαγνωστικό Εξαγωγικής Ετοιμότητας καθορίζει την ετοιμότητα των εξαγωγών μιας εταιρείας, μέσα από τις απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούν τις τωρινές λειτουργίες της, τις συμπεριφορές και τα προϊόντα της.
Ετοιμότητα Εταιρείας
1. Είστε μια καθιερωμένη εταιρεία στον κλάδο σας;
2. Πόσο εκτεταμένη είναι η προβολή σας στις εγχώριες αγορές;
3. Πώς πουλάτε και διανέμετε τα προϊόντα σας στην εγχώρια αγορά;
4. Διεξάγετε συχνά έρευνα αγοράς και για τον προγραμματισμό των εγχώριων δραστηριοτήτων σας;
5. Σε ποιο βαθμό διαφημίζετε και προωθείτε τα προϊόντα σας στην εγχώρια αγορά;
6. Έχει κάποιο στέλεχος ή προσωπικό σας εμπειρία στο εξαγωγικό μάρκετινγκ ή πωλήσεις;
7. Έχει λάβει η εταιρεία σας ζητήσεις από ξένες εταιρείες;
8. Θα μπορούσατε να ικανοποιήσετε άμεσα παραγγελίες εξαγωγών από την τωρινή σας παραγωγή ή άλλες πηγές;
9. Πώς θα χειριστείτε οποιαδήποτε νέα ή πρόσθετη εξαγωγική δραστηριότητα στην εταιρεία σας;
10. Ποια είναι η τρέχουσα κατάσταση της εξαγωγικής δραστηριότητας σας;
11. Τα ανώτατα διοικητικά στελέχη σας δεσμεύονται για τις εξαγωγές σας δραστηριότητες;
12. Πόσο θα μπορούσατε να δαπανήσετε για την ανάπτυξη των εξαγωγών;
13. Πόσο καιρό είστε πρόθυμοι να περιμένετε για να επιτευχθούν αποδεκτά εξαγωγικά αποτελέσματα;
Ετοιμότητα προϊόντων
14. Έχουν οι εγχώριες πωλήσεις του προϊόντος σας αυξηθεί κατά τα τελευταία 3 έτη (μέσος όρος ανά έτος);
15. Ποιο είναι το σημερινό μερίδιο των προϊόντων σας από την εγχώρια αγορά;
16. Είναι το προϊόν σας ανταγωνιστικό στην τιμή στην εγχώρια αγορά;
17. Τι όρους πληρωμής είστε πρόθυμοι να προσφέρετε σε αξιόπιστους ξένους αγοραστές;
18. Πως συγκρίνεται το προϊόν σας σε σχέση με τους εγχώριους ανταγωνιστές σας όσον αφορά τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη του;
19. Θα ήσασταν διατεθειμένοι να προσαρμόσετε το προϊόν σας και / ή στη συσκευασία του για να ταιριάζει καλύτερα στις ξένες αγορές;
20. Είναι το προϊόν σας δαπανηρό στην μεταφορά του σε μεγάλες αποστάσεις;
21. Υπάρχει κάποια ειδική εκπαίδευση που απαιτείται για τη συναρμολόγηση, την εγκατάσταση ή τη λειτουργία του προϊόντος σας;
22. Το προϊόν σας απαιτεί κάποια ειδική τεχνική υποστήριξη ή εξυπηρέτηση μετά την πώληση;
23. Μπορεί το προϊόν σας να ανεχτεί σκληρές ή πολύ διαφορετικές περιβαλλοντικές συνθήκες;
24. Τα προϊόντα / υπηρεσίες σας έχουν πιστοποιηθεί για εξαγωγές, π.χ. HACCP, ISO κλπ;
Ετοιμότητα Εταιρείας
1. Είστε μια καθιερωμένη εταιρεία στον κλάδο σας;
2. Πόσο εκτεταμένη είναι η προβολή σας στις εγχώριες αγορές;
3. Πώς πουλάτε και διανέμετε τα προϊόντα σας στην εγχώρια αγορά;
4. Διεξάγετε συχνά έρευνα αγοράς και για τον προγραμματισμό των εγχώριων δραστηριοτήτων σας;
5. Σε ποιο βαθμό διαφημίζετε και προωθείτε τα προϊόντα σας στην εγχώρια αγορά;
6. Έχει κάποιο στέλεχος ή προσωπικό σας εμπειρία στο εξαγωγικό μάρκετινγκ ή πωλήσεις;
7. Έχει λάβει η εταιρεία σας ζητήσεις από ξένες εταιρείες;
8. Θα μπορούσατε να ικανοποιήσετε άμεσα παραγγελίες εξαγωγών από την τωρινή σας παραγωγή ή άλλες πηγές;
9. Πώς θα χειριστείτε οποιαδήποτε νέα ή πρόσθετη εξαγωγική δραστηριότητα στην εταιρεία σας;
10. Ποια είναι η τρέχουσα κατάσταση της εξαγωγικής δραστηριότητας σας;
11. Τα ανώτατα διοικητικά στελέχη σας δεσμεύονται για τις εξαγωγές σας δραστηριότητες;
12. Πόσο θα μπορούσατε να δαπανήσετε για την ανάπτυξη των εξαγωγών;
13. Πόσο καιρό είστε πρόθυμοι να περιμένετε για να επιτευχθούν αποδεκτά εξαγωγικά αποτελέσματα;
Ετοιμότητα προϊόντων
14. Έχουν οι εγχώριες πωλήσεις του προϊόντος σας αυξηθεί κατά τα τελευταία 3 έτη (μέσος όρος ανά έτος);
15. Ποιο είναι το σημερινό μερίδιο των προϊόντων σας από την εγχώρια αγορά;
16. Είναι το προϊόν σας ανταγωνιστικό στην τιμή στην εγχώρια αγορά;
17. Τι όρους πληρωμής είστε πρόθυμοι να προσφέρετε σε αξιόπιστους ξένους αγοραστές;
18. Πως συγκρίνεται το προϊόν σας σε σχέση με τους εγχώριους ανταγωνιστές σας όσον αφορά τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη του;
19. Θα ήσασταν διατεθειμένοι να προσαρμόσετε το προϊόν σας και / ή στη συσκευασία του για να ταιριάζει καλύτερα στις ξένες αγορές;
20. Είναι το προϊόν σας δαπανηρό στην μεταφορά του σε μεγάλες αποστάσεις;
21. Υπάρχει κάποια ειδική εκπαίδευση που απαιτείται για τη συναρμολόγηση, την εγκατάσταση ή τη λειτουργία του προϊόντος σας;
22. Το προϊόν σας απαιτεί κάποια ειδική τεχνική υποστήριξη ή εξυπηρέτηση μετά την πώληση;
23. Μπορεί το προϊόν σας να ανεχτεί σκληρές ή πολύ διαφορετικές περιβαλλοντικές συνθήκες;
24. Τα προϊόντα / υπηρεσίες σας έχουν πιστοποιηθεί για εξαγωγές, π.χ. HACCP, ISO κλπ;